18 May, 2016

INIKEBLOG PRELOVED NOVEL GIVEAWAY

http://iniblogke.blogspot.my/2016/05/iniblogke-preloved-novel-giveaway.html

INIKEBLOG PRELOVED NOVEL GIVEAWAY

Sejahtera kepada semua pembaca dan blogger,

Segmen - segmen giveaway yang sering dianjurkan oleh para blogger banyak menawarkan hadiah - hadiah menarik dalam pelbagai bentuk.Samaada dalam bentuk cenderahati,tudung dan ada yang memebri hadiah dalam bentuk tunai ataupun reload.Selain itu,banyak lagi bentuk hadiah - hadiah yang lain yang ditawarkan.Namun kali ini saya tertarik dengan salah satu hadiah yang ditawarkan oleh Blog INIKEBLOG yang menawarkan hadiah dalam bentuk buku.

Saya berpendapat dan tertariok dengan hadiah buku ini.Mengapa ? ianya amatlah berharga kerana dari buku kita boleh mendapat segala -segalanya dari ilmu pengetahuan,pengalaman,pengajaran, pemikiran,dan sebagainya.Saya mungkin berani pengatakan buku banyak merubah kehidupan kita.Bermula dari kitab - kitab agama termasuklah buku teks dan banyak lagi buku - buku rujukan yang lain yang berapa di sekeliling kita.

Jadi Bacalah Buku sebanyak mungkin sekiranya anda ingin menjadikan diri anda seorang yang sangat berguna dan berilmu.Tidak mengira apa jua jenis buku samaada novel,komik,fiksyen,fakta dan sebagainya.Sesungguhnya anda bukanlah golongan yang rugi dan setiap masa anda adalah bermanfaat.

MARI ! MARI ! MARI ! MARI ! MARI ! MARI !MARI ! MARI ! MARI !MARI ! MARI !
MARI ! MARI ! MARI !MARI ! MARI ! MARI !MARI ! MARI ! MARI !MARI ! MARI ! 

Kita sertai segmen INIKEBLOG PRELOVED NOVEL GIVEAWAY yang dianjurkan oleh blogger ini terutama kepada blogger yang meminati buku dan minat membaca.

Syarat - syarat mudah penyertaan dan terma serta syarat penyertaan anda boleh baca di  S I N I   atau anda boleh klik pada banner di atas.
Pelbagai hadiah - hadiah menarik yang berbentuk buku bakal dimenangi oleh para perserta nanti.


JOM ! Sertai hari ini !

HMMMM..........Sekarang laa...


Klik Sini




AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my




 

No comments:

Post a Comment